אירובי או אנאירובי

אימונים קצרים בעצימות גבוהה (אנאירובי) גורמים לעליה במסת השריר, אימונים ארוכים בעצימות נמוכה (אירובי) מפתחים את סיבולת הלב והריאה.

הצטרפו עכשיו

אימון גוף מלא

אימון אשר מבצעים כ- 2-3 פעמים בשבוע בימים לא רצופים השיטה הקלאסית והפופולרית ביותר, בעיקר בקרב מתאמנים מתחילים.

הצטרפו עכשיו

אתגרי כושר

טיפוס הרים, סקי, סנפלינג, רכיבת אופניים הם כולם ספורט אתגרי, זהו כושר גופני למתקדמים בו מגיעים למימוש הפונטציאל ומלוא הכושר הטמון בגופנו. הצטרפו עכשיו למגוון האימונים הקבוצתיים שלנו!

הצטרפו עכשיו

משקולות עם חזרות

פעילות כושר עם משקולות קלות מתאימה במיוחד לנשים ו/או מתאמנים/ות מתחילים/ות. משקולות קלות, טובות לעיצוב וחיטוב הגוף חיזוק שרירי הידיים והרגליים.

הצטרפו עכשיו

המצטרפים שמגיעים לאימון נהנים מ:


לאחר הרשמה למועדון ספורט אוניברסיטת אריאל, והצטרפות לקבוצת הפייסבוק, נודיע על זמני האימונים הקבוצתיים ,נרשמים שיגיעו לאימון יהנו בן היתר מחולצות דריי-פיט, אוזניות ספורט, נרתיק ריצה ועוד

חולצת iSPORT club

backshirtStieK
אחורה

חולצת iSPORT club

frontshitSiteK
קדימה

נרתיק iSPORT club

Armband2015K2K

אוזניות iSPORT club

HeadphonesK

SMS על אימונים

smsK

חינם! ללא עלות!!!

FreeK

קבוצת פייסבוק

facebookK

ליווי מדריך

trainerK

iSPORT CLUB מועדון ספורט אוניברסיטת אריאל מעט כושר שווה הרבה אושר

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support